martes, 21 de abril de 2009

Día de la Tierra


Apirilaren 22an Lurraren eguna ospatuko dugu. Egun honekin 1970. urtean AEB bildu ziren 20 milioi lagunen kexuak gogora ekartzen ditugu. Planetaren ahultasunaren kontzientziatze eza errebindikatzen zuten. Handik aurrera egoera ez da asko aldatu. Gure planetak sufritzen jarraitzen du, guk gizakiok eragiten diogun gaitzen ondorioz.
Egun honekin egoera zein den jakinarazi nahi dugu. Baso-soiltzeak, petrolio isurketak itsasoan, kutsadura, animalien desagertzea…dira hainbat adibide. Asko eta asko gelditzen dira aipatzeke, eta gutxi dira lurra zaintzeko hartu behar ditugun konpromisoak. Zergatik ez gara gaur abian jartzen?

1 comentario:

MaysArte dijo...

Me parece increible la labor de Adeco.Ayer estuve con mi hija en el cuentacuentos de Irún.
La labor de Mila me emocionó,se entrego al máximo y vivió el cuento como si realmente fuese ella la protagonista.
Maria se quedó con algo muy importante,me dijo:mamá no me tengo que enfadar,por que si no, tú te enfadarás y todos estaremos enfadados, y sonriendo me decia:mejor asi,contentas.
Cuando llegamos a casa emocionada le contó a su Aita y a su hermano emocionada,que en la selva comen monos!.

Gracias Mila, por el rato tan bonito que nos hiciste pasar.

Eres Solidaria y lo demuestras a diario.
Tu labor en la ONG, te vá como anillo al dedo.

Recibe un saludito de May.